گوناگون

پیش بینی بورس امروز ۷ مهر ۱۴۰۳

 پیش بینی بورس امروز ۷ مهر ۱۴۰۳

بورس تهران در روز انتهایی معاملات اولین هفته مهر ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال ۶ همتی قرار داشت و شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

به گزارش پارسینه به نقل از اقتصاد24، بازار سهام در روند روز معاملاتی گذشته شاهد افزایش تراز شاخص کل هم‌وزن و رشد تراز شاخص کل بود. شاخص‌های سهامی معاملات روز چهارشنبه را نیز با محدودیت سه درصدی دامنه نوسان قیمتی آغاز کردند. بازار سهام که در روز سه‌شنبه هفته قبل شاهد سبز پوشی ۸۹ درصد از نماد‌ها بود؛ در روز انتهایی هفته با حاکمیت ۵۳ درصدی رنگ سبز مواجه بود. روز چهارشنبه برآیند جریان پول حقیقی در بین موقعیت‌های سهامی منفی ۱۲۱ میلیارد تومان بود و در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت به مثبت ۸۶۸ میلیارد تومان رسید.

در بین صنایع بورسی نیز صنعت استخراج کانه‌های فلزی با ۵۴.۷ میلیارد تومان ورود پول حقیقی بالاترین میزان ورود پول حقیقی را در بین صنایع به ثبت رساند. صنعت فلزات اساسی با ۳۴.۶ میلیارد تومان و صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با ۳۱.۸ میلیارد تومان در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. از سوی دیگر صنعت خودرو و ساخت قطعات با ۱۳.۵ میلیارد تومان خروج پول حقیقی بیشترین میزان کاهش مالکیت حقیقی را به ثبت رساند و صنعت محصولات شیمیایی با ۴۰.۵ میلیارد تومان و صنعت فرآورده‌های نفتی با ۲۳.۷ میلیارد تومان دیگر صنایعی بودند که میزان بیشتری از مالکیت حقیقی خود را از دست دادند.

روند معاملات سهامی ۳۰ روز اخیر

بازار سهام روز چهارشنبه شاهد نوسان صعودی قیمت سهم‌ها بود، اما در نیمه دوم معاملات سهامی شاهد تضعیف در جبهه تقاضا بودیم. ارزش معاملات خرد ۱۲ درصد افزایش داشت و شاهد خروج سرمایه حقیقی از موقعیت‌های سهامی و ورود سرمایه حقیقی به موقعیت‌های درآمدثابت بودیم. روز چهارشنبه سهم رنگ سبز از نقشه معاملات بازار سهام به نسبت روز سه‌شنبه کاهش داشت، ولی همچنان ۵۳ درصد بود.روز چهارشنبه ارزش صف‌های خرید سهام کاهش ۱۳ درصدی داشت و ارزش صف‌های فروش ۱۱۳ درصد رشد کرد. با این تفاسیر، ارزش صف‌های خرید به ۶۶۲ میلیارد تومان نزول کرد و ارزش صف‌های فروش در سطح ۱۷۷ میلیارد تومان قرار گرفت.

پیش بینی بورس امروز ۷ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد