گوناگون

شلاق زنان و مردان در ملاعام توسط طالبان+عکس/طالبان از شاهکار جدید خود رونمایی کرد

شلاق زنان و مردان در ملاعام توسط طالبان+عکس/طالبان از شاهکار جدید خود رونمایی کرد

طالبان در ملاعام ۵۲ نفر از جمله هشت زن را در ورزشگاهی در ولایت «سر پل» در شمال افغانستان در ملا عام شلاق زدند.

به گزارش پارسینه و به نقل از اعتمادآنلاین، نیرو‌های طالبان در پی برگزاری محاکمه صحرایی ۵۲ نفر از جمله هشت زن را در ورزشگاهی در ولایت «سر پل» در شمال افغانستان در ملا عام شلاق زدند. ریاست اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت سر پل روز دوشنبه طی اطلاعیه‌ای از مردم این ولایت خواست که برای تماشای مجازات متهمان به ورزشگاه بیایند.

200116_392

به گزارش رسانه‌های افغانستان، نیروهای طالبان در پی برگزاری محاکمه صحرایی ۵۲ نفر از جمله هشت زن را در ورزشگاهی در ولایت «سر پل» در شمال افغانستان در ملا عام شلاق زدند.

به گزارش یورونیوز به نقل از رسانه‌های محلی، این افراد به اتهامات گوناگونی از جمله رابطه خارج از ازدواج، فرار از منزل و سرقت شلاق زده شده‌اند.

ریاست اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت سر پل روز دوشنبه طی اطلاعیه‌ای از مردم این ولایت خواست که برای تماشای مجازات متهمان به ورزشگاه بیایند.  

 

ارسال نظر

  • سعید

    تکرار همان رفتارهای ارشادی در کشورمان که سالها شاهدش بوده ایم ظاهرا خیلی خوش خیالید که دارزدن های داخل شهرها و قطع انگشتان که جای خود و شلاق زدن که شوخی بود را فراموش کرده اید

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد