گوناگون

رابطه لیسا از گروه بلک پینک با وارث امپراطوری مد و فشن جهان لو رفت+ تصاویر

رابطه لیسا از گروه بلک پینک با وارث امپراطوری مد و فشن جهان لو رفت+ تصاویر

لیسا از گروه بلک پینگ با فردریک ارنو، وارث امپراطوری مد و فشن جهان دیده شد.

به گزارش پارسینه، لیسا از گروه دخترانه بلک پینک، که یکی از جنجالی ترین خواننده های زن در کره است، با فردریک آرنو 28 ساله، وارث امپراطوری تجاری برند لاکچری لویی ویتون در مهمانی جدید این برند، دیده شد و این رابطه جدید سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

جالب است بدانید که پدر فردریک، یعنی برنارد آرنو، مدیر عامل شرکت چندملیتی LVMH ( لویی ویتون ) است که یکی از بزرگترین و گران قیمت ترین شرکت های مد و فشن در جهان است. 

IMG_20241002_203046_468

لیسا خواننده گروه بلک پینک کره جنوبی، مدل و سفیر لویی ویتون شده است. و البته شایعاتی مطرح است مبنی بر این که ارتباطات گسترده و نفوذ فردریک آرنو، سبب شده که برندها و شرکت های مطرح در عرصه مد و فشن و حتی پروژه های هالیوودی به این خواننده جوان تایلندی، ارائه شود.

1727835798-img-6399

شایعات در مورد رابطه و قرار ملاقات لیسا و فردریک آرنو برای اولین بار در اوایل سال گذشته و زمانی که آنها با هم در پاریس دیده شدند مطرح شد. در آگوست سال گذشته، هر دو عکس‌هایی را که در مکان‌های مشابه گرفته بودند، منتشر کردند که به گمانه‌زنی‌ها دامن زد. علاوه بر این، این دو در حال نشستن با هم در یک سالن فرودگاه در لس آنجلس دیده شدند.

در آن زمان شرکت تجاری YG Entertainment شایعات قرار ملاقات را نه تایید و نه رد کرد.علیرغم گمانه زنی های فزاینده، لیسا هنوز درباره رابطه اش به طور علنی صحبتی نکرده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد