گوناگون

بیانیه سفارت ایران در لبنان در واکنش به شهادت سردار نیلفروشان

بیانیه سفارت ایران در لبنان در واکنش به شهادت سردار نیلفروشان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با صدور بیانیه‌ای اظهار کرد که شهادت سردار نیلفروشان، نمادی از پیوند خونی و استراتژیک میان ملت‌های ایران و لبنان است.

به گزارش پارسینه به نقل از العالم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با صدور بیانیه‌ای در پلتفرم ایکس (توییتر سابق)، شهادت فرمانده عباس نیلفروشان، از قهرمانان برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، را اعلام کرد. این فرمانده دلاور در کنار سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و دیگر اعضای مقاومت اسلامی لبنان در نبرد علیه تجاوزات صهیونیستی و دفاع از مردم غزه به شهادت رسید.

در این بیانیه تأکید شده است که شهادت فرمانده نیلفروشان، نمادی از پیوند خونی و استراتژیک میان ملت‌های ایران و لبنان است. این پیوند، محور مقاومت را در برابر تهدیدات و توطئه‌هایی که امنیت و ثبات منطقه را هدف قرار داده‌اند، متحد می‌سازد.

حضور مستمر نیروهای مقاومت ایران در کنار برادران لبنانی خود در مبارزه با تجاوزات رژیم صهیونیستی، نشانگر تعهد ایران به حمایت از محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان منطقه است.

این شهادت بار دیگر عزم راسخ ملت‌های منطقه در مقابله با سیاست‌های تجاوزگرانه و تهدیدات خارجی را به نمایش گذاشته و روابط عمیق ایران و حزب‌الله را تقویت می‌کند.

واکنش سفارت ایران در لبنان به شهادت سردار نیلفروشان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد