گوناگون

پیراهن جنجالی احمدی نژاد در مجلس خبرگان سوژه رسانه ها شد+ عکس

پیراهن جنجالی احمدی نژاد در مجلس خبرگان سوژه رسانه ها شد+ عکس

محمود احمدی‌نژاد با پیراهن سفید در افتتاحیه مجلس خبرگان حاضر شد.

پارسینه: حضور محمود احمدینژاد با پیراهن سفید در افتتاحیه مجلس خبرگان سوژه کاربران فضای مجازی شد.

photo_2024-05-21_12-39-29

 

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    خدا شفا بده !!!!

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ یگیریم درس عبرت زین پدیده __ کسی آینده یِ خود را ندیده __ ز حبّ عالم فانی کنیم پاک __ دل خود را بفهمیم عاقبت خاک __شود منزل برای هر یک از ما _ اگر باور کنیمش هیچگه پا __ نخواهیم در ره شیطان گذاشتن __بفکر عاقبت مانیم و کاشتن __ درون دل بذور بندگی را__ ز خود دورش کنیم یکدندگی را __ ره نیکان را در پیش گیریم __ سر انجام نیز چون آنان بمیریم __

  • خلیج فارس

    نکته اول ؛ یعنی احمدی نژاد مشکی می پوشید ، ۸‌ نفری که در سقوط هواپیما کشته شدند ، برمی گشتند !؟ احمدی نژاد هم مثل بقیه مردم ایران متاثر هست .
    نکته دوم ؛ به قول احمدی نژاد از تسلیت گفتن خسته شدیم ، همه از کشته شدن ۸ نفر از هموطنمان نه مسئول ، شهروندان ایرانی هم متاثر و هم متاسفیم ، ولی ۴۶ سال هست که پرچم این سرزمین نیمه برافراشته هست ؟!
    نکته سوم ؛ چقدر در طول این ۴۶ سال بزرگان و نخبه گان این سرزمین را در سوانح هوایی و ترور از دست دادیم ، از محمدجهان آرا تا صیاد شیرازی و ستاری و همکارانش و احمد کاظمی ، سعید حجاریان ، هلی کوپتر فرماندهان نیروی انتظامی در سیستان ، قاسم سلیمانی و فرخی زاده ، وزیر روحانی ، پرسنل نیروی هوایی در بازگشت از قزاقستان که برای ملت ایران گوشت آورده بودند ! تا هواپیمای اوکراین تا شهید اشتری در سیستان ، حمله تروریستی کرمان و مجلس و اهواز و سنندج ، قطار یزد مشهد و مترو پل و پلاسکو و ناوچه کنارک ، کشته شدن فرماندهان نظامی در سوریه تا اعتراضات خیابانی ........... به امام حسین ،ملت خسته شده اند ، در کشورهای عربی همسایه در کشورهای همسایه هر ۱۰ سال هر ۵ سال برای مرگ‌ پادشاهی و مسئولی ........ تسلیت گفته می شود ، در کشور ما ثاتیه ای و دقیقه ای هست و اگر مردم را بخواهیم حساب کنیم ، نور علی نور می شود . سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ، برای ۱۰ سال یکبار هست .
    نکته چهارم ؛ هنوز فریاد پسر قاسم سلیمانی که (( بابام خاک نکنید )) در گوشمان هست و فرزندان بقیه نظامیانی که در فقدان پدر، بزرگ شدند مثل سورنا ستاری مثل علی صیاد شیرازی ، ........... تا امیر عبدالهیان ، مادرانی که داغدار فرزندانشان هستند ، خانم جلیلیان که دو پسر و همسرش در زیر مترو پل مدفون شدند و مادر شهید موسوی ناوچه کنارک و مادر حدیث نجفی و مادر شهید عجمیان ..... به قول محمدجوادظریف (( ما خودمان می خواهیم که اینطور زندگی کنیم )) یعنی بدترین شیوه مملکت داری یعنی مملکت داری بدون اصلاح و تغییر و بدون بخشش و گذشت ، مملکت داری طرد تفکرات سیاسی ، مملکت داری تحریم و انزوای سیاسی و مملکت داری حبس صادق زیبا کلام و مملکت داری زندگی مردم در شرایط سخت ..... نتیجه مملکت داری غیر اصولی و غیر منطقی و بدون برنامه ، می شود استفاده از هلی کوپتر ۴۰ سال قبل ، می شود استفاده از قطار دوران احمدشاه قاجار ، می شود و می شود و می شود ....... که رئیسی ،رئیس جمهور با یک هلی کوپتر ۴۰ سال قبل برای افتتاح سد برود و حالا مقایسه کنید با رئیس جمهور آذربایجان !!! اگر قطار پیشرفته و مدرنی بود که فاصله یکساعته نیمه تبریز تا جلفا را بیست دقیقه می رفت ، نیاز به هلی کوپتر در هوای ابری و بارانی نبود . بینی بین الله تا قبل از اتفاق دیگری در کشور ، اصلاحات و تغییرات را شروع کنید .
    نکته پنجم ؛ طبق گزارش هواشناسی هوای تبریز از شنبه ۲۹ اربیهشت تا چهارشنبه ۲ خرداد ابری و بارانی هست ،
    ؛چرا با علم به اینکه هوا ابری و بارانی هست ، از هلی کوپتر استفاده شده است ؟! یک درصد احتمال نمی دادند که شاید در ارتفاعات اتفاقی بیفتد ؟!
    ؛چرا با وجود اینکه فاصله تبریز تا جلفا یک ساعت و نیم هست و می شود با خودرو رفت ، چرا باید از هلی کوپتر استفاده شود .
    نکته ششم ؛ این سرزمین و این ملت از مسئولان تا مردم عادی ، بعد از ۴۶ سال نیاز به آرامش دارند ، این آرامش در سایه حکومتی است ، بدون تنش و اختلاف بین مسئولان ، استفاده از همه ظرفیتها برای اداره کشور ، خرد جمعی و منافع ملی ، حقوق شهروندی ، جامعه مدنی مردم سالار ، حقوق انسانی و مدنی مردم ، ارتباط و تعامل با دنیا ، تخریب حصار و انزوای سیاسی و اقتصادی ............. تا قبل از اینکه اشتباهاتمان، ما را به سرنوشت یمن برساند .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد