گوناگون

چرا ایردراپ همستر کامبت شکست خورد؟

چرا ایردراپ همستر کامبت شکست خورد؟

ایردراپ Hamster Kombat که با انتظارات بالایی در جامعه کریپتو همراه بود، به دلیل توزیع ناعادلانه جوایز، تأخیرهای پی‌درپی و مشکلات فنی، یکی از بزرگترین شکست‌های این حوزه لقب گرفت.

به گزارش ارز دات اکسچنج ایردراپ Hamster Kombat، که در ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) اجرا شد، باعث نارضایتی بسیاری از اعضای جامعه کریپتو شد. در اینجا به دلایل اصلی این شکست می‌پردازیم:

توزیع ناعادلانه جوایز:

بسیاری از شرکت‌کنندگان درست قبل از ایردراپ به دلیل سیستم “ضد تقلب” جدید، به طور ناگهانی از لیست حذف شدند. این تغییرات ناگهانی باعث شد که توکن‌ها بیشتر به تأثیرگذاران منتقل شود تا به بازیکنان عادی.

تأخیرها و تغییرات ناگهانی قوانین:

ایردراپ ابتدا برای تیر ۱۴۰۳ (جولای ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد. تغییر قوانین در آخرین لحظات و تخصیص تنها ۸۸.۷۵٪ توکن‌ها باعث نارضایتی بیشتر شد.

قیمت پایین لیستینگ توکن HMSTR:

توکن HMSTR با قیمت اولیه ۰.۰۱ دلار لیست شد، اما تقریباً بلافاصله با کاهش قیمت مواجه شد. در حال حاضر قیمت این توکن به ۰.۰۰۱۹ دلار کاهش یافته است، که نارضایتی شدید سرمایه‌گذاران را به همراه داشت.

مشکلات در فروش توکن HMSTR:

بسیاری از کاربران به دلیل پایین بودن ارزش توکن‌های خود نتوانستند آن‌ها را به فروش برسانند، چرا که صرافی‌ها حداقل مبلغ معامله ۵ دلار را تعیین کرده بودند.

قطعی‌های کیف‌پول تلگرام:

مشکلات فنی در کیف‌پول تلگرام که بر اساس بلاکچین TON ساخته شده، باعث شد بسیاری از کاربران نتوانند به توکن‌های خود دسترسی داشته باشند و این مشکل نارضایتی‌ها را بیشتر کرد.

ایردراپ Hamster Kombat که با انتظارات بالا آغاز شده بود، در نهایت به یکی از بزرگترین شکست‌ها در تاریخ ایردراپ‌های کریپتو تبدیل شد. این پروژه به دلیل مدیریت نادرست و تغییرات ناگهانی در قوانین، نتوانست رضایت شرکت‌کنندگان را جلب کند.

یکی دیگر از عوامل مهم در این شکست، عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی به کاربران بود. بسیاری از افراد احساس کردند که توسعه‌دهندگان از قوانین و تغییرات مهم، آن‌ها را مطلع نکرده‌اند و به همین دلیل اعتماد جامعه به این پروژه به شدت کاهش یافت. همچنین عدم وجود یک استراتژی پایدار برای افزایش ارزش توکن HMSTR و نبود برنامه‌ای برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد، به شکست این ایردراپ دامن زد. در نهایت، ترکیب این عوامل باعث شد که بسیاری از افراد احساس کنند زمان و سرمایه‌شان در این پروژه به هدر رفته است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد