گوناگون

نقاط ضعف و قوت پاختاکور؛ رقیب خطرناک پرسپولیس

نقاط ضعف و قوت پاختاکور؛ رقیب خطرناک پرسپولیس

پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ نخبگان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب میزبان پاختاکور ازبکستان است.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که شرایط آن ها در جدول لیگ های داخلی کشورشان کاملا یکسان است. به گونه ای که هر دو تیم در جدول رده بندی لیگ های داخلی در رتبه چهارم قرار گرفته اند.

شرایط پاختاکور در لیگ ازبکستان

پرسپولیس در ۵ بازی که در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کرده از ۵ بازی صاحب ۱۱ امتیاز شده و در آن سوی میدان آبی و سفیدهای ازبکی از ۲۰ بازی و ۴۰ امتیاز ممکن تنها ۳۲ امتیاز کسب کرده است. این تیم باخت های زیادی را متحمل شده به گونه ای که در ۲۰ بازی که انجام داده تنها صاحب ۹ برد و ۵ تساوی شده  و ۶ بار نیز مقابل حریفانش شکست خورده است.

خط حمله قدرتمند؛ خط دفاعی شکننده

شاگردان ماکسیم شاتسکیخ اگرچه در رتبه چهارم جا خوش کرده اند اما یکی از هجومی ترین تیم های کشور ازبکستان محسوب شده و در همین فصل نیز با ۳۳به ثمر رساندن صاحب دومین خط حمله سوپر لیگ ازبکستان شده اند. هرچند که با دریافت ۲۳ گل نیز نشان داده اند خط دفاعی مستحکمی ندارند. در آن سوی میدان نیز پرسپولیس با دریافت دو گل در ۵ بازی بهترنی خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کرده و با به ثمر رساندن ۷ گل در رتبه چهارم بهترین خط حمله لیگ قرار گرفته است.

پرافتخارترین ها

فراموش نکنیم پاختاکور با ۱۵ قهرمانی در لیگ ازبکستان و ۱۲ قهرمانی در ازبک کاپ، همچون پرسپولیس پرافتخارترین باشگاه کشورش به شمار می رود. هدایت این تیم بر عهده ماکسیم شاتسکیخ قرار دارد. البته این مربی در بازی امروز با پرسپولیس روی نیمکت پاختاکور حاضر نخواهد بود. گفته می شود او در آستانه جدایی از این تیم است اما دستیار او تاکید کرده شاتسکیخ  دچار بیماری شده و در حال حاضر تحت درمان است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد