گوناگون

با اقامت در این هتل‌ها، بهترین تفریحات را در تور قشم تجربه کنید!

با اقامت در این هتل‌ها، بهترین تفریحات را در تور قشم تجربه کنید!

شاید تصور کنید قشم تنها تفریحاتی که دارد، بازدید از جاذبه‌های گردشگری است؛ اما با کمی جست‌جو میان هتل‌های آن، می‌توانید تفریحات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. استخر اختصاصی، سواحل اختصاصی، اسپا، ورزش‌های آبی یا توپی، سالن بیلیارد و... از جمله امکاناتی است که شما با رزرو بهترین هتل‌های قشم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید و سفری متفاوت را تجربه کنید

پارسینه: شاید تصور کنید قشم تنها تفریحاتی که دارد، بازدید از جاذبه‌های گردشگری است؛ اما با کمی جست‌جو میان هتل‌های آن، می‌توانید تفریحات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. استخر اختصاصی، سواحل اختصاصی، اسپا، ورزش‌های آبی یا توپی، سالن بیلیارد و... از جمله امکاناتی است که شما با رزرو بهترین هتل‌های قشم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید و سفری متفاوت را تجربه کنید؛ اما در چنین حالتی نباید توقع تور قشم ارزان را داشته باشید. مسلما برای رزرو این هتل‌ها باید هزینه بیشتری بپردازید. همراه ما باشید تا بهترین تفریحاتی که می‌توانید در هتل‌های تور قشم تجربه کنید را معرفی نماییم.

شنا در استخر اختصاصی با هتل باراکودا قشم

یکی از هتل‌های جدید، لوکس و فوق‌العاده قشم، هتل باراکودا است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دارای امکانات متعددی برای مسافران است. معماری زیبای این هتل با تمام هتل‌های قشم متفاوت است. چه تفریحاتی می‌توانید در این هتل تجربه کنید؟

  • تفریحات آبی: تا به حال چیزی در مورد هتلی با استخر اختصاصی شنیده‌اید؟ با رزرو اتاق‌های 4 تخته هتل باراکودا قشم، می‌توانید در استخر اختصاصی که داخل سوئیت خودتان وجود دارد شنا کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید. همچنین این هتل برنامه‌های غواصی برای کشف دنیای زیر آب در دریای خلیج فارس را برگزار می‌کند.

  • اسپا: در سالن ماساژ این هتل، می‌توانید از خدمات اسپا بهره‌مند شوید و کمی آرامش کسب نمایید.

images_1726645547_66ea852bcf6c5

گیم نت و اتاق بازی مخصوص کودکان با اقامت در هتل آراکتا

از دیگر هتل‌های جدید و لوکس قشم، می‌توان به هتل 5 ستاره آراکتا اشاره کرد. این هتل امکانات بی‌نظیری برای میهمانان خود فراهم می‌کند و یک هتل تمام عیار در قشم است. هتل آراکتا، علاوه بر امکانات عادی، یکسری امکانات اختصاصی دارد. در این هتل چه تفریحاتی می‌توانید تجربه کنید؟

  • تفریحات آبی: یکی از مهم‌ترین امکانات هتل آراکتا، داشتن استخر، سالن ماساژ و جکوزی است. شما می‌توانید هر زمانی که بخواهید در استخر این مجموعه به تفریحات آبی بپردازید و از سالن ماساژ برای ریلکس کردن استفاده نمایید.

  • گیم نت و اتاق بازی مخصوص کودکان: این هتل برای افزایش رضایت مشتریان، قسمتی را به گیم نت و قسمتی دیگر را به اتاق بازی مخصوص کودکان اختصاص داده است؛ بنابراین در طول اقامت خود می‌توانید از خدمات گیم نت آن بهره‌مند شوید.

شرکت در کارگاه صنایع دستی در هتل بوتیک ایرمان

هتل بوتیک ایرمان قشم، با داشتن معماری سنتی و زیبا، یکی از بهترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. این هتل امکانات خاصی برای میهمانان دارد و با اقامت در آن می‌توانید تفریحات متنوعی را تجربه نمایید. چه تفریحاتی با اقامت در هتل بوتیک ایرمان در انتظار شماست؟

  • کارگاه‌های صنایع دستی: این هتل با تمرکز بر فرهنگ و هنر محلی قشم، کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی برگزار می‌کنند و میهمانان می‌توانند هنرهایی مانند ساخت زیورآلات و صنایع دستی را یاد بگیرند.

  • فضای سبز: این هتل یک فضای سبز اختصاصی دارد که می‌توانید مدتی در آنجا ریلکس کنید و از چشم‌انداز زیبا لذت ببرید.

images_1726645547_66ea852bd53f7

اتاق بازی و فضای سبز در هتل خلیج فارس قشم

اگرچه هتل خلیج فارس قشم یک هتل 3 ستاره است؛ اما می‌توانید تجربه تفریحات خاص با قیمتی مناسب را در این هتل داشته باشید. این هتل تمام امکانات عادی یک هتل را داراست و مینی‌بار با هزینه اضافه هم دارد. چه تفریحاتی می‌توانید در هتل خلیج فارس تجربه کنید؟

  • اتاق بازی: یکی از امکانات محبوب این هتل، اتاق بازی آن است. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به اتاق بازی بروید و کمی بازی کنید.

  • فضای سبز: هتل خلیج فارس دارای فضای سبز است؛ بنابراین می‌توانید در طول اقامت خود، از فضای سبز آن برای کسب آرامش استفاده نمایید.

  • زمین تنیس: این مجموعه همچنین دارای زمین تنیس اختصاصی است.

images_1726645547_66ea852bd8ec8

آیا تور قشم با تفریحات خاص گران‌تر تمام می‌شود؟

بله؛ مسلما هر چقدر امکانات هتل شما بیشتر باشد، قیمت تور قشم افزایش میابد و کار برای رزرو تور قشم ارزان سخت‌تر خواهد شد؛ اما رزرو یک هتل خوب و استفاده از امکانات و خدمات خاص آن، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای مسافران به ارمغان بیاورد. بیشتر هتل‌های 5 ستاره این جزیره دارای خدمات استخر، ماساژ و حتی زمین اختصاصی برای ورزش‌های توپی و بیلیارد هستند.

رزرو تور قشم؛ تجربه تفریحات لذت‌بخش در بهترین هتل‌های آن

همانطور که گفتیم با رزرو تور قشم با هتل‌های لوکس و خاص آن، می‌توانید تفریحاتی متفاوت را تجربه نمایید. اگر به دنبال تور قشم ارزان با قیمتی مناسب‌تر از همه‌جا هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت لحظه آخر بزنید. این مجموعه با ارائه تورهایی قیمت مناسب‌تر از همه‌جا، تجربه تفریحات لوکس در قشم را برای مسافران فراهم می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید قیمت تور قشم را مقایسه کرده و با بهترین قیمت سفر کنید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد