گوناگون

این مدل های آیفون تصویری دیگر ارزش خرید ندارند

این مدل های آیفون تصویری دیگر ارزش خرید ندارند

ما در این مطلب می خواهیم بهترین مدل های آیفون تصویری را به شما معرفی کنیم.

پارسینه: با تعدد برندهای آیفون تصویری و همچنین مدل های معرفی شده از سوی این برندها، اکنون به جایی رسیدیم که برخی از مدل ها دیگر ارزش خرید ندارند و ما می خواهیم با معرفی آنها، مدل جایگزینشان که خیلی بهتر هم هستند را به شما معرفی کنیم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آیفون تابا 1040M

تابا 1040M بر پایه ظاهری آیفون کوماکس 4PNC ساخته شده که بیش از 30 سال از تولید آن می گذرد. این ظاهر نه به لحاظ زیبا شناختی قشنگ است و نه می توان کاری برایش کرد که قشنگ به نظر آید. جالب اینجاست آیفون تصویری تابا دقیقا با مشخصات 1040M مدل 1035 M را عرضه کرده که ظاهر زیبایی دارد و کلیدهای کارکرد با آن روی دستگاه و بسیار کاربردی است و مثل 1040 چند دستگی در کلید ها وجود ندارد.

آیفون سوزوکی 413

آیفون سوزوکی 413 نیز به مانند تابا 1040 ظاهری قدیمی دارد. اما سوزوکی تنوع زییادی را در این محصول ایجاد کرده تا قیمتش رقابتی باشد. مثلا تنوع در حافظه و تعداد پشتیبانی از پنل! در هر صورت مدل 415 همین شرکت جایگزینی عالی برای این ظاهر قدیمی و خسته 413 است.

آیفون الکتروپیک 1286

1286 جزو اولین محصولات تولیدی الکتروپیک در آیفون تصویری بود. قالب 1286 به گونه ی طراحی شده است که لامپ تصویر که در آیفون های قدیمی سیاه و سفید استفاده می شد در آن جا شود. پس قاعدتا ما با محصولی با ضخامت زیاد روبروییم. ظاهر این محصول کم از 1040 تابا یا 413 سوزوکی ندارد. جایگزین این محصول می تواند از آیفون الکتروپیک و فیس لیفت شده همان محصول قدیمی باشد. 1286 جدید یا ورژن 2 ظاهری زیباتر، ضخامت کمتر و مدارهای بروز دارد که همان گزینه های مثبت قبلی که اقتصادی باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد را از 1286 قدیمی به ارث برده است.

images_1726577233_66e97a5127651

آیفون 78W وای فای دار سیماران

شاید جنجالی باشد بگوییم که بهترین آیفون تصویری سیماران اکنون دیگر ارزش خرید ندارد. بله واقعا این طور است. شرکت سیماران در سال 1403 از محصول جدید خود یعنی 78W/A  رونمایی کرد که هم از سیستم آنالوگ پشتیبانی می کند و قادر است به دوربین و پنل های AHD وصل شود تا سه برابر تصویر بهتر را به نمایش گذارد و اگر ما بگوییم که هیچ اختلاف قیمتی بین این دو مانیتور وجود ندارد، آیا شما حاضرید دربازکن 78W را بخرید؟

آیفون تکنما C43 , C70

آیفون های سری C تک نما بجز قابلیت های متعدد و زیادی که دارند، می تواند تصاویر را در خود ذخیره کنند. C43 و C70 تک نما به یک ماژول حافظه تصویری وصل می شوند و تصاویر را به صورت رمزگذاری شده ذخیره می کنند. اما این ماژول قابلیت ضبط فیلم ندارد و معمولا فراخوانی عکس ها با تاخیر همراه است. از این رو اکنون می توان C43M و C70M را جایگزین کرد تا هم حافظه داخلی داشته باشد و هم به وسیله یک کارت حافظه قابلیت ذخیره عکس و فیلم بیشتر را به آن اضافه نماییم و همه چیز سریع ساده در دسترس باشد.

آیفون کالیوز 431AZ

کالیوز 431AZ یکی از آیفون های زیبای این شرکت است. اما با این حال با معرفی آیفون های سری بهار کالیوز و مدل B41، ارزش خرید مدل 431AZ رنگ باخته و دیگر اولویتی برای دربازکن های سری اقتصادی نیست. آیفون B41 ظاهر مستطیلی و به روز دارد و از صفحه نمایش LED بهره می برد. دکمه های این مدل کاملا تاچ است و حس حال محصول جدید و با ارزش را القا می کند.

ما در این مقاله 6 محصولی آیفون تصویری که دیگر ارزش خرید ندارند را به همراه جایگزین را نیز معرفی کردیم. اما ممکن است مدلهایی نیز در ذهن شما باشند که ارزش خرید ندارند و ما مایلیم بدانیم آنها چه مدلهایی هستند و دلیل اینکه ارزش خرید ندارند چیست؟

images_1726577242_66e97a5aa92f0

بهترین عرضه کننده آیفون تصویری کجاست؟

حالا شاید بخواهید بدانید بهترین محل عرضه آیفون تصویری در ایران کجاست؟ آیا سایت های دیجی کالا و ترب عرضه کننده های معتبری هستند؟ باید در جواب گفت این دو سایت اعتبار بالایی دارند ولی نمایندگی هیچ آیفون تصویری را ندارند از این رو اعتباراتی که نماندگان می توانند به مشتری بدهند را ندارند. مثلا نمایندگی اینترنتی آیفون تصویری در ایران، یعنی فروشگاه دی سی ای کالا در برخی برندها تا سه ماه کالا را در فروشگاه نعویض می کند و تاریخ گارانتی از زمان فروش محصول محاسبه می شود و نه زمان تولید آن. اینها را کنار قیمت مناسب که بگذاریم متوجه می شویم خرید از این گونه فروشگاه ها منطقی تر به نظر می رسد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد