گوناگون

خبر فوری؛ مدارس این شهرها سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل شدند

خبر فوری؛ مدارس این شهرها سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل شدند

بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین؛ مدارس برخی شهرها به‌دلیل سرما و کاهش دما تعطیل شدند.

گیلان:

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: با دستور استاندار در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

مرکزی:

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

قزوین:

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

قم:

مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در این خصوص افزود: با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی شامل مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

همدان:

آموزش و پرورش همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

اردبیل:

به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا فردا مدارس ابتدایی شهرستان اردبیل مجازی است.

قزوین:

فردا مدارس ابتدایی استان قزوین به علت بارش برف و برودت هوا غیرحضوری است.

استان مرکزی:

مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها هم با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

پردیس:

فرماندار پردیس اعلام کرد:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

مشهد:

فرماندار مشهد اعلام کرد: فردا سه شنبه همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان مشهد به علت لغزندگی معابر و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد