گوناگون

سانحه رانندگی مرگبار در گلستان ؛ ۸ تن کشته و مصدوم شدند

سانحه رانندگی مرگبار در گلستان ؛ 8 تن کشته و مصدوم شدند

قاسم غریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی در جاده‌های ارتباطی این استان شمالی خبر داد.

به گزارش پارسینه، دیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی در جاده‌های ارتباطی این استان شمالی خبر داد و گفت: بر اثر این ۲ حادثه سه نفر از سرنشنیان ۲ خودرو جان خود را از دست داده و پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه در این خصوص بیان کرد: در حادثه نخست بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره در جاده آزادشهر به شاهرود حوالی معدن «زمستان یورت» سه سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر هم مصدوم شد.

وی افزود: این حادثه عصر جمعه ۱۶ شهریور ماه جاری رخ داد و امدادگران این جمعیت درحال رهاسازی و بیرون آوردن پیکر جان باختگان و مصدوم این سانحه هستند.

جاده آزادشهر - شاهرود مشهور به خوش ییلاق از جاده‌های کوهستانی شرق استان گلستان است.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سه کشته و پنج مصدوم بر اثر ۲ سانحه رانندگی در گلستان واژگونی پراید در جاده کنارگذر علی آباد کتول

غریب آبادی همچنین گفت: صبح امروز نیز در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید دیگر در جاده کارگذر علی آباد کتول گلستان هم چهار نفر مصدوم و توسط نیروهای پایگاه امداد و نجات جععیت هلال احمر زرین گل به مراکز درمانی منتقل شدند.

شهرستان علی آباد کتول در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گلستان واقع است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد