گوناگون

آخرین وضعیت رفع فیلترینگ از زبان وزیر ارتباطات

 آخرین وضعیت رفع فیلترینگ از زبان وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات درباره موضوع فیلترینگ توضیح داد: محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای داریم. پیگیری می‌کنیم و اجازه بدهید این موضوعات را در فضای کارشناسی دنبال کنیم.

به گزارش پارسینه به نقل از دنیای اقتصاد، سیدستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران درباره برنامه خود جهت بهبود تجربه کاربران از اینترنت اظهار کرد: در اینجا دو نگاه وجود دارد اول اینکه نظارت‌هایمان در این زمینه را تقویت کنیم و این کار را در دوره جدید با جدیت پیگیری خواهیم کرد و دوم این که زیرساخت‌ها را تقویت کنیم که هر دو موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور محترم هم بحث رضایت مردم را مطالبه می‌کنند و مرتب در جلسات هیئت دولت این موضوع را تاکید دارند و مکلف هستیم که این را پیگیری کنیم. برنامه مشخص فعلا این است که طراحی در حال انجام است و گام به گام پیش می‌رویم. جالب است بدانید که در جلسه شورای معاونان ضمن معارفه معاونان جدید یکی از موضوعات جدی که بر آن تاکید کردم که به صورت دوره‌ای و مرتب در تعامل با خبرنگاران باشند و نشست‌های رسانه‌ای بگذارند و پاسخگو باشند.    

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد