گوناگون

سومین روز حادثه معدن طبس؛

۱۱ معدنچی همچنان در تونل معدن محبوس هستند

۱۱ معدنچی همچنان در تونل معدن محبوس هستند

با وجود سپری شدن بیش از ۴۸ ساعت از محبوس شدن گروهی از معدنچیان در تونل معدن، همچنان ۱۱ معدنچی طبس محبوس هستند.

به گزارش پارسینه به نقل از فرارو، سومین روز امدادرسانی در بلوک سی معدن معدنجوی طبس با تلاش متخصصان HSE، کارگران حاضر در معدن و نیرو‌های امدادی اعزام شده به منطقه، تحت نظارت بازرسان همچنان ادامه دارد.

طی دو روز گذشته ۳۸ پیکر از معدن طبس خارج شده است و ۱۱ پیکر همچنان در معدن محبوس است.

انتقال پیکر ۳۸ جانباخته معدن زغالسنگ طبس

محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر کارگران معدن زغال‌سنگ در طبس گفت: در حال حاضر در مجموع پیکر ۳۸ کارگر از معدن به بیرون منتقل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر کارگران معدن زغالسنگ به خارج از معدن توضیحاتی ارائه کرد.

وی ادامه داد: پیکر ۱۱ نفر از کارگران همچنان در معدن است و امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم پیکر همه کارگران امروز از معدن خارج شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی با بیان اینکه گاز متان داخل تونل‌ها تخلیه شده است، گفت: مسیر دسترسی به بخش کارگاهی که کارگران در آنجا هستند تقریبا باز شده است و در حال پاکسازی مسیر هستیم و تلاش می‌کنیم امروز پیکر همه کارگران را از کارگاه داخل معدن خارج کنیم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد