گوناگون

کرمان موتور با ۲ خودرو جدید در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شد + تصاویر

کرمان موتور با ۲ خودرو جدید در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شد + تصاویر

کرمان موتور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد که در حال برگزاری است، با طیف مختلفی از محصولات این شرکت و دو خودرو جدید با نشان KMC حضور یافت.

به گزارش پارسینه، شرکت کرمان موتور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد با یک سالن اختصاصی توانست نظر بازدیدکنندگان را جلب کند.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد دو محصول جدید با نشان KMC رونمایی کرد و سایر محصولات جدید این شرکت را نیز به نمایش درآورد.

کرمان موتور در مشهد طیف مختلفی از خودروهای برقی و درون‌سوز خود را به نمایش عمومی گذاشت تا بار دیگر این شرکت را به عنوان یکی از قطب‌های تولید خودرو به بازار معرفی کند.

دو خودرو سواری کی ام سی CR۶ و کی ام سی SR۵ دو خودروی جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد در دو سگمنت سدان و کراس اوور است.

198289

 

198290

 
 

دو پیکاپ بزرگ تی ۹ و تی ۸ نیز پای ثابت کرمان موتور در نمایشگاه‌های خودرو و از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار است نیز در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارد.

198292

 

198291

سدان تمام برقی EJ۷ پلاس هم که نسخه تاکسی آن در حال تردد در شهر است، دیگر خودروی کرمان موتور در نمتایشگاه خودرو مشهد است.

 

198293

 

خودرو هیبرید JS۶ PHEV یکی از دیگر خودروهای جدید و دوستدار محیط زیست کرمان موتور است که در مشهد به نمایش درآمده است.

 

198294

 

کراس اوور ایکس ۵ هم در مشهد به نمایش عمومی درآمد و از خودروهایی بود که استقبال خاصی از آن شد.

 

198295

 

خودروی برقی و جدید E۳۰ X که هنوز وارد بازار نشده است هم توانست نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند به خصوص که با رنگی خاص به نمایش درآمده بود.

 

198296

 

کشنده کارمانیا XT هم تنها خودروی سنگین کرمان موتور در غرفه این شرکت بود.

 

198297

 

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می‌شود و شما می‌توانید از غرفه کرمان موتور در این نمایشگاه بازدید کنید.

منبع: پرشین خودرو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد