گوناگون

جنگندهٔ تهاجمی جگوار انگلیس / جنگنده درنده در آسمان+ فیلم

جنگندهٔ تهاجمی جگوار انگلیس / جنگنده درنده در آسمان+ فیلم

در سال هزار و نهصد و شصت و دو نیر.وی هو.ایی ا.نگلستا.ن نیاز خودش رو به یه جنگندهٔ مافوق صوت با توان انجام عملیا.ت تهاجمی اعلام کرد.

به گزارش پارسینه؛ داستان جنگندهٔ تهاجمی جگوار بر خلاف دیگر جنگنده‌ها چندان پیچیده نیست،در دههٔ هزار و نهصد و پنجاه این تفکر در ا.نگلستا.ن جا افتاده بود که دیگر عصر جنگنده‌های سرنشین دار تها.جمی به سر آمده و آینده متعلق به مو.شک های هدایت شونده است.

اینکه چگونه در دههٔ هزار و نهصد و پنجاه  با اون سطح فناوری به این تفکر رسیده بودند بسیار عجیبه اونم توی اون زمانی که آمر.یکا و شور.وی در حال تولید جنگنده‌های سوپر تها.جمی بودند که این تفکر احمقا.نه ا.نگلسی باعث لغو تعداد زیادی طرح از جنگنده‌های مختلف شد.در سال هزار و نهصد و شصت و دو نیر.وی هو.ایی ا.نگلستا.ن نیاز خودش رو به یه جنگندهٔ مافوق صوت با توان انجام عملیا.ت تها.جمی اعلام کرد ولی در اون زمان پو.ل زیادی نداشت و فرا.نسه هم دقیقا همین جنگنده ای می‌خواست.

در ماه مه سال هزار و نهصد و شصت و شش کنسر.سیوم اسپیکات تشکیل شد تا به طراحی جگوار بپردازند.با وجود تمامی مشکلاتی که بر سرراه  بود در نهم ژانویه سال هزار و نهصد و شصت و هشت هر دو طرف توافق کردند که هرکدام دویست فروند جنگنده جگوار سفارش دهند.

اولین سری تولیدی در اواسط سال هزار و نهصد هفتاد و دو از خط تولید خارج شد تا اینکه سرانجام جگوار شگفت انگیز در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه وارد خد.مت شد.خلبان در یک کابین تحت فشار قرار داشت که دارای یک صندلی پرتاب شونده در ارتفاع صفر و در سرعت بالای صد و شصت و پنج کیلومتر بود.سلا.ح ثابت اسن هواپیما دو تو.پ سی م.م دفا ساخت فرا.نسه بود که در زیر بدنه قرار می‌گرفت و هزار و سیصد گلو.له بر دقیقه ش.لیک می‌کرد.او توان حمل چهار و نیم تن تسلیحا.ت شامل تا دوازده ب.مب مارک هشتاد و دو و یا شش ب.مب چهارصد و پنجاه کیلویی و یا به همین میزان ب.مب خوشه ای سی.بی.یو هشتاد و هفت و در نسخهٔ صاد.راتی بم.ب خوشه ای بی.ال هفتصد و پنجاه و با چهار را.کت انداز بیست لول شصت و هشت م.م و دهها مدل دیگر تسلیحا.تی را می‌توانست حمل کند.

حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد