گوناگون

کابین جذاب و تماشایی جنگنده میگ ۲۱+ فیلم

کابین جذاب و تماشایی جنگنده میگ 21+ فیلم

کابین جذاب و کلاسیک جنگنده شگفت انگیز آسمان ها میگ 21 را مشاهده می کنید.

انواع مختلفی از میگ-بیست و یک توانستند رکورد های پروازی را در زمان خود بشکنند.اولین مورد در سی و یکم اکتبر سال هزار و نهصد و پنجاه و نه بود که گئورگی موسو.لف سرعت جهانی را با رسیدن به سرعت هزار چهارصد و هشتاد و چهار مایل در ساعت شکست.مدل مورد استفاده وای ایی-شصت و شش بود.همین مدل برای شکست رکورد سرعت در یک دایره بسته توسط کنستانتین کو.کینا.کی مورد استفاده قرار گرفت.در بیست و هشت آوریل هزار و نهصد و شصت و یک همان موسو.لف خلبان جسور شو.روی رکورد ارتفاع جهانی را توسط وای ایی-شصت و شش ای با رسیدن به بیش از صد و سیزده هزار فوتی شکست و بعدها مشخص شد که این نمونه در واقع یک مدل آزمایشی برای مطالعات آیرودینامیکی میگ-بیست و یک پی اف بوده است.

همچنین خلبانان بانوی زیادی با این هواپیما رکورد شکستند مثلا مارینا سولوویوا رکورد دایره بسته پانصد کیلومتری را با سرعت هزار و دویست و هشتاد و یک مایل برساعت در شانزدهم سپتامبر سال هزار و نهصد و شصت و شش شکست و ده ها رکورد دیگری که توسط خلبانان آن دوران شور.وی شکسته شد.میگ-بیست و یک کماکان رکورد دار بیشترین میزان تولید یک جت نظا.می را در طول تاریخ در جهان در اختیار دارد.

او با جنگنده های اف-پنج از ایالا.ت متحد.ه،میراژ-سه از فرا.نسه،لاکهید اف-۱۰۴ استارفایتر و ساب-سی و پنج دراکن قابل مقایسه است.

میگ بیست و برای درگیری های هوایی به انواع و اقسام مو.شک و را.کت‌های مختلف مجهز می‌شود.تشخیص اینکه این جنگنده مجهز به مس.لسل است یا نه در درگیری‌های هوایی عملا غیرممکن است به همین دلیل تمامی جنگنده‌های د.شمن فرض را بر این می‌گیرند که میگ-بیست و یک مجهز به مس.لسل سی میلی‌متری با توانایی ش.لیک هفتصد گلو.له در دقیقه است.

 

حجم ویدیو: 3.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد