گوناگون

رفع توقیف اولین فیلم بهزاد فراهانی بعد از ۳ سال

رفع توقیف اولین فیلم بهزاد فراهانی بعد از ۳ سال

«مهمانی از کارائیب» نخستین تجربه کارگردانی بهزاد فراهانی با رفع توقیف پس از ۳ سال، برای اکران عمومی آماده می‌شود.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی که تابستان سال ۱۴۰۰ ساخته شد، پس از گذشت سه سال از ساخت، رفع توقیف شده و به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور خواهد رفت.

بهزاد فراهانی فیلمنامه «مهمانی از کارائیب» را بر اساس کتابی به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی در نخستین تجربه کارگردانی فراهانی او را به عنوان مشاور کارگردان همراهی کرده است. 

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته، عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...».

اولین فیلم بهزاد فراهانی بعد از ۳ سال رفع توقیف شد/ از بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو تا رضا بابک و شقایق فراهانی «در مهمانی از کارائیب»

رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی،  رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم‌نیا، آذرخش فراهانی، علی میلانی، مهدی میامی، رامین پورایمان و نوشین تبریزی بازیگرانی هستند که در این فیلم عاشقانه مقابل دوربین رفته‌اند.

بهزاد فراهانی کارگردان و نویسنده فیلمنامه، حمیدرضا قطبی مشاور کارگردان، شهرام گیل‌آبادی تهیه‌کننده، زنده‌یاد مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری، شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.

اولین فیلم بهزاد فراهانی بعد از ۳ سال رفع توقیف شد/ از بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو تا رضا بابک و شقایق فراهانی «در مهمانی از کارائیب»

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد