گوناگون

بلیت فروشی دربی آغاز شد+لیست قیمت

بلیت فروشی دربی آغاز شد+لیست قیمت

دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک روز چهارشنبه چهارم مهر از ساعت ۱۹ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پارسینه به نقل از صدای بورس، دیدار استقلال و پرسپولیس که حساس‌ترین تقابل هفته ششم لیگ برتر محسوب می‌شود، مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی فوتبال ایران و آسیا است و مخاطبان زیادی مشتاق تماشای این بازی جذاب و مهیج هستند.

بلیط‌فروشی دیدار حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس که قرار است از ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شود، از صبح امروز آغاز شده است. از این لینک می توانید بلیط دربی را خریداری کنید.

دربی استقلال و پرسپولیس در اراک با حضور ۸ هزار تماشاگر برگزار می‌شود که به صورت مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد. تقسیم‌بندی هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی مشخص شد و سهم هر کدام از ۲ تیم در ورزشگاه ۵۰ درصد خواهد بود.

طبق تصمیم شورای تأمین اراک، ۸۰۰۰ بلیط برای این مسابقه در نظر گرفته شده و قیمت بلیط ‌ها ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است. قیمت بلیط دربی قبلی(دربی۱۰۳) به شرح ذیل بود:

    قیمت بلیط های روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان

    پشت دروازه‌ها ۱۰۰ هزار تومان

    طبقه دوم ۵۰ هزار تومان

هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد