گوناگون

فاصله کیش تا شهرهای مختلف ایران چقدر است؟

فاصله کیش تا شهرهای مختلف ایران چقدر است؟

جزیره کیش از نظر داشتن امکانات تفریحی و مناظر ساحلی بکر، دست کمی از کشورهای خارجی ندارد.

سفر به کیش نیز به ‌دلیل گشت و گذارهای ساحلی و وجود تفریحات آبی، اتفاق بسیار دلپذیری برای هر فرد در نظر گرفته می‌شود. خوشبختانه به ‌دلیل محبوبیت بالا، راه‌های رسیدن به کیش نیز زیاد هستند. فرقی نمی‌کند از کدام شهر می‌خواهید به این جزیره قدم بگذارید؛ مسیرهای هوایی و زمینی برای رسیدن به قشم از شهرهای مختلف وجود دارد که به آن‌ها می‌پردازیم.

فاصله کیش تا تهران

مسافت زمینی کیش تا تهران 1600 کیلومتر برآورد شده که طی کردن این فاصله با ماشین شخصی زمان‌بر و خسته کننده است. البته این موضوع بستگی به شما دارد که مایل باشید در میان راه از مسیر سفر نیز لذت ببرید و در شهرهای مختلف توقف داشته باشید یا بدون توقف به مقصد برسید. سفر به کیش از تهران از طریق قطارهای تهران-بندرعباس نیز امکان‌پذیر است.

پس از آن نیز می‌توانید به یکی از بنادر جاسک یا جنوبی بندر عباس بروید. در این بنادر لنج و شناورهای دریایی وجود دارند که شما را به مقصدتان خواهند رساند. فاصله هوایی کیش تا تهران نیز 1052 کیلومتر بوده که مطمعناً سریع‌ترین راه برای رسیدن به زیبایی‌هایی جزیره کیش است. انتخاب تور لحظه آخری کیش نیز راهکاری ساده برای سفر به این جزیره بوده و بسیار به صرفه است.

images_1718107240_66683c689b272

فاصله کیش تا مشهد

مسیرهای جاده‌ای، ریلی و هوایی برای رسیدن به کیش از مشهد امکان‌پذیر است. این فاصله در صورت طی شدن به‌ شکل زمینی 1200 کیلومتر مسافت دارد. لازم است بدانید که مسافت هوایی این دو شهر نیز 1203 کیلومتر است. اگر زمان برای شما اهمیت دارد بهتر است سفر هوایی به کیش را انتخاب کنید؛ اما همانطور که میدانید پرواز کیش به مشهد هزینه بالایی را در برمی‌گیرد. مزیت بزرگ انتخاب روش زمینی کیش به مشهد مطمعناً ارزان‌تر بودن است.

فاصله کیش تا شیراز

شیراز از جمله شهرهایی است که فاصله نسبتاً کمتری به جزیره کیش دارد و طی کردن این مسافت از طریق زمینی باعث خستگی نخواهد شد. فاصله کیش تا شیراز 584 کیلومتر است و از طریق هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی می‌توان آن را طی کرد. طی کردن این مسافت حدود 8 ساعت طول می‌کشد. این در حالی است که اگر سفر هوایی کیش تا شیراز را انتخاب می‌کنید، در کمتر از یک ساعت به فرودگاه بین المللی کیش خواهید رسید.

فاصله کیش تا اصفهان

اصفهان یکی از استان‌های بخش مرکزی ایران است که فاصله زیادی تا جزیره کیش دارد. دسترسی به کیش از شهر اصفهان نیز از راه‌های مختلف هواپیما، قطار و اتوبوس امکان‌پذیر است. طی کردن این فاصله 988 کیلومتری حدود 17 ساعت زمان می‌برد. در طی کردن این مسیر از استان‌های شیراز و بندرعباس گذر می‌کنید. طی کردن مسیر کیش به اصفهان از طریق هوایی حدود 85 تا 90 دقیقه طول می‌کشد. البته این زمان بسته به شرایط جوی ممکن است تغییراتی داشته باشد.

images_1718107240_66683c68a55e2

فاصله کیش تا اهواز

اهواز از جمله شهرهای جنوب غربی است که 737 کیلومتر با جزیره کیش فاصله دارد. برای سفر ریلی به مقصد جزیره کیش از این شهر می‌بایست ابتدا بلیط قطار اهواز به بندرعباس را رزرو کنید. پس از رسیدن به بندرعباس باید خود را به بنادر جنوبی برسانید و با ماشین‌های شناور یا لندیگرافت به کیش برسید. طی کردن این مسیر از طریق ماشین شخصی و اتوبوس نیز به همین منوال است. اگر مایلید در سریع‌ترین حالت ممکن به کیش برسید می‌توانید پرواز اهواز تا کیش را انتخاب کنید و در حدود 1 ساعت به جزیره شگفت‌انگیز کیش دسترسی پیدا کنید.

ارزان‌ ترین راه سفر به کیش

حتماً شما هم می‌دانید که سفر به کیش به ‌دلیل لوکس بودن این جزیره و فاصله زیاد آن از بسیاری از شهرها مانند تهران، اصفهان، تبریز و... گران‌ است؛ اما می‌توان با انتخاب روش سفر به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. سفر به کیش از طریق راه‌های زمینی مانند اتوبوس و قطار بسیار ارزان‌تر از سفر هوایی است. علاوه بر این طی کردن این فاصله با هواپیما بدون خستگی انجام می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های ارزان سفر به کیش انتخاب تورهای ارزان به کیش است. تور لحظه آخری کیش، یکی از راه‌های ارزان سفر به کیش شناخته می‌شود. سفر به کیش با تور از طریق زمینی، هوایی و ریلی امکان‌پذیر است و مزایایی از جمله تخفیف‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ هتل و حمل و نقل و همچنین برنامه ریزی بهتر برای سفر را دارد.

سخن پایانی

یکی از مواردی که قبل از سفر به کیش باید نسبت به آن اطلاع داشته باشید، مسافت است. کیفیت طی کردن این مسافت تاثیر زیادی در خاطره‌انگیز بودن سفر شما دارد. یکی از راه‌های ساده‌ای که برای سفر به کیش از هر شهر ایران وجود دارد، تور لحظه آخری کیش است. این تورها در فصل‌های مختلفی از سال و از طریق زمینی و هوایی انجام می‌شوند. در سفر با تور به کیش به ‌دلیل بازدید از اکثر مکان‌های دیدنی و بازارهای لوکس، تجربه به‌یاد ماندنی برای شما رقم خواهد خورد. لازم به ذکر است که این روش به‌ دلیل هزینه پایین‌تری که دارد، از جمله روش‌های محبوب در میان افراد شهرهای مختلف در نظر گرفته می‌شود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد