گوناگون

تله کابین کیش چه منظره‌هایی را نمایش می‌دهد و چه مدت زمانی طول می‌کشد؟

تله کابین کیش چه منظره‌هایی را نمایش می‌دهد و چه مدت زمانی طول می‌کشد؟

در این تله کابین می‌توانید زیبایی‌های دریا را از بالا ببینید و یک تجربه بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

با سوار شدن به تله کابین میکامال می توانید دریا و خشکی را همزمان تماشا کنید. این تله کابین با طول 2.5 کیلومتر، قسمتی از مجموعه بزرگ میکامال بوده و کل پروسه رفت و برگشت آن 25 دقیقه طول می کشد. در این تله کابین می‌توانید زیبایی‌های دریا را از بالا ببینید و یک تجربه بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

منظره های طول مسیر تله کابین کیش

اگر فوبیای ترس از ارتفاع ندارید طی کردن این مسیر به شدت مهیج و رویایی است. شما در اطراف خود دریا و منظره های جذابی از اطراف جزیره کیش را خواهید دید. تصور کنید که خلیج فارس از این ارتفاع چه قدر می تواند زیبا و تماشایی باشد.

  • خلیج فارس
  • جزیره کیش
  • نوار سبز و پارک‌ها
  • ساحل و قایق‌ها
  • پارک آبی کیش
  • تفریحات آبی

دسترسی و طول مسیر تله کابین

طول مسیر این تله کابین که از تفریحات غیر ابی کیش می باشد، حدود 2.5 کیلومتر است که از مرکز خرید میکامال شروع می شود و در طی مسیر از سواحل کیش  می گذرد و در نهایت گردشگران را به اسکله تفریحی کیش میرساند. ۴ دکل در طول مسیر قرار دارند و بلند ترین دکل ارتفاعش 30 متر است.

این تله کابین 3 ایستگاه دارد که اولین آن طبقه 4 مرکز خرید( بام )میکامال است. برای سوار شدن به این تله کابین باید خود را به طبقه چهارم این مرکز خرید برسانید، بلیط تهیه کنید و سوار شوید. دومین ایستگاه در طی مسیر برای تغییر دادن جهت کابین ها واقع شده و سومین ایستگاه هم درست در اسکله تفریحی جزیره کیش قرار گرفته است.

2

مدت زمان سفر با تله کابین

مدت زمان سفر با تله ‌کابین کیش معمولاً بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است که بستگی به شرایط خاص و زمان انتظار می‌تواند متغیر باشد. اما می ‌تواند خاطره ای را به اندازه یک عمر در ذهن شما باقی گذارد.

تله کابین میکامال کیش کجاست؟

تله کابین میکامال، از جاذبه های تفریحی در جزیره کیش می باشد و در میدان امیرکبیر و بلوار رودکی این جزیره واقع شده است.

آدرس تله کابین

جزیره زیبای کیش، بلوار فردوسی ، میدان آبشار ، مرکز خریدو تفریح میکامال

تلفن تماس

 ۰۷۶۴۴۴۵۶۹۹۰ - ۰۷۶۴۴۴۸۶۸۴۳

ساعات کاری و قیمت بلیط تله کابین کیش

زمان فعالیت این تله کابین از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 12 شب است. در شب  نورپردازی های جذاب و زیبا در تله کابین وجود دارد. حدود 500 نفر در هر یک ساعت جابه جا می شوند. قیمت تله کابین در حال حاضر برای کابین های معمولی 330 هزار تومان است و برای نوع VIP، 1700 هزار تومان است.

3

امکانات تله کابین میکامال

تله کابین میکامال که یکی از بهترین تفریحات کیش قرار دارد، دارای 20 کابین معمولی و 2 کابین vip است که امکانات متنوعی را در طی مسیر در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. از امکانات کابین vip می توانیم به:

  • پخش موسیقی
  • سیستم تهویه هوا
  • نورپردازی در شب
  • ارتباط بی سیم دو طرفه
  • نمایشگر
  • رایانه دستی
  • نوشیدنی و اتصال به وای فای در کابین‌های لوکس

اشاره کنیم، امکان عکاسی محیا شده  تا لحظات شما را ثبت کند، البته هزینه عکس وفیلم ها زا شما گرفته می شود. همچنین امکان عکاسی و فیلم برداری با دوربین‌های خودتان نیز برای همه امکان پذیر است.

نکات مهم تله کابین میکامال کیش

1- تله کابین میکامال کولر ندارد و سرمایش آن با پنجره و فن سقفی انجام می گیرد.

2-تله کابین کیش محدودیت خاصی ندارد و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

3-برای اینکه از فعالیت تله کابین اطمینان داشته باشید قبل از رفتن به میکامال با مسئولین این بخش تماس بگیرید.

4- هزینه تله کابین میکامال بسته به زمانی دارد که شما در جزیره باشید اغلب در فصل‌های خلوت شما با قیمت پایین می‌توانید بلیط تله کابین میکامال را رزرو نمایید.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد