گوناگون

این استقلال در حد محلات بود!

 این استقلال در حد محلات بود!

تیم استقلال در دومین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا باز به مصاف یک تیم قطری رفت اما این بار در دوحه و در مصاف با السد دو بر صفر باخت!

به گزارش خبرورزشی، فیروز کریمی کارشناس برنامه شب های فوتبالی در پایان این بازی در مورد کیفیت فنی مسابقه و تیم استقلال گفت: هیچ امیدی به این استقلال نیست. استقلال در نیمه دوم این بازی در حد محلات بود. من بازی پرسپولیس برابر پاختاکور را ندیدم اما بازی های این تیم در لیگ برتر نشان می دهد وضعیت این تیم در بازی های داخلی خوب است. در نیمه دوم همه اعضای تیم استقلال چه آنهایی که در زمین بودند، چه آنهایی که روی نیمکت بودند، همه تلاش خود را برای نبردن انجام دادند. بازیکنان استقلال بیش از ۵۰ بار توپ را لو دادند. آنهم در شرایطی که از سوی بازیکنان حریف تحت فشار نبودند.  ۸ -۹ موقعیت از سوی بازیکنان استقلال به تیم السد داده شد. تنها استقلال یک فرصت قابل ملاحظه داشت که شوت رامین رضاییان بود که آنهم بازیکنان هم تیمی مانع شدند که این توپ به ثمر بنشیند.

فیروز کریمی آینده استقلال را با این بازی نا امید کننده دانست و گفت: استقلال در حد تیم محلات بازی کرد!

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد