گوناگون

نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت

نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت

نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی تابستان با افزایش همراه بود و بار دیگر به کانال ۲۳.۷ درصد بازگشت.

به گزارش پارسینه به نقل از صدای بورس، نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی شهریور و روزهای پایانی تابستان بار دیگر با افزایش همراه شد و با رشد ۰.۰۲ درصدی وارد کانال ۲۳.۷ درصد شد. این نرخ در هفته منتهی به ۲۸ شهریورماه به ۲۳.۷ درصد رسیده است.

نرخ بهره بین بانکی از هفته میانی مردادماه با افزایش همراه بود و بعد از گذشت ۵ هفته افزایشی،در هفته منتهی به ۲۱ شهریورماه با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۲۳.۶۸ درصد رسید. این نرخ در هفته منتهی به ۱۴ شهریورماه به بالاترین سطح خود در سال جاری رسیده و رکورد ۲۳.۷۱ درصدی را ثبت کرده بود.

نرخ بهره بین بانکی در هفته نخست شهریورماه امسال با افزایش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن رکورد جدیدی را زد و برای اولین بار در سال جاری وارد کانال ۲۳.۷ درصدی شد. این نرخ در هفته منتهی به ۷ شهریورماه به ۲۳.۷ درصد رسید.

در هفته منتهی به ۳۱ مردادماه نرخ ۲۳.۶۹ درصدی برای سود بین بانکی به ثبت رسیده است. پیش از این و در هفته منتهی به ۳ مردادماه نرخ سود ۲۳.۶۸ درصدی بالاترین نرخ سود بین بانکی در سال جاری بود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد