گوناگون

انفجار شدید در کارخانه روغن گرمسار+ فیلم

انفجار شدید در کارخانه روغن گرمسار+ فیلم

رئیس هلال احمر شهرستان گرمسار: در پی انفجار و آتش‌سوزی در یک کارخا‌نه روغن در حو‌الی شهرک صنعتی گرمسار بلافاصله تیم‌های عملیاتی هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت این انفجار در دست نیست و امدادگران تا دقایقی دیگر به محل می‌رسند و اوضاع را تحت کنترل خواهند گرفت.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ حمید مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار: چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده است. تاکنون سه انفجار رخ داده و حجم آتش بالا است. ۱۲ مخزن میعانات نفتی در کارخانه وجود دارد و احتمال وقوع انفجارات بعدی زیاد است. 

اعزام ۲ مصدوم با سوختگی ۹۰ درصد به بیمارستان

فرماندار گرمسار: سه انفجار در یک کار کارخانه روغن شهرک صنعتی گرمسار رخ داد. چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده است. حجم آتش بسیار بالا است. ۱۲ مخزن میعانات نفتی در کارخانه وجود دارد و احتمال وقوع انفجارات بعدی زیاد است.

این حادثه متأسفانه دو مصدوم با سوختگی ۹۰ درصد داشته که به بیمارستان اعزام شدند، حال این مصدومان وخیم گزارش شده است. هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت این انفجار در دست نیست و امدادگران تا دقایقی دیگر اوضاع را تحت کنترل خواهند گرفت.

حجم ویدیو: 4.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد