گوناگون

بیرون کردن اتباع غیر مجاز در الویت اول کشور

بیرون کردن اتباع غیر مجاز در الویت اول کشور

وزیر کشور درباره اتباع غیرمجاز با بیان اینکه کشور ما توان این میزان مهاجر را ندارد گفت: بیرون کردن اتباع غیر مجاز الویت اول کشور ماست.

به گزارش پارسینه به نقل از میزان، اسکندر مومنی امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای منافع ملی خود و بر اساس منشور سازمان ملل متحد و حمایت از جبهه مقاومت تصمیم خود را گرفت که جزئیات آن توسط وزیر دفاع به سمع و نظرتان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بارها در مورد اتباع تاکید کردیم که با توجه به افزایش این جمعیت و با وجود اشتراکات فرهنگی بسیار زیاد، کشور ما توان این میزان مهاجر را ندارد و در پی آن بسیاری از فرصت‌های شغلی گرفته شده است، بسیاری از منابع و یارانه‌‎ها در این حوزه صرف شده و بیرون کردن اتباع غیر مجاز در الویت اول کشور ماست.

وزیر کشور گفت: درمورد سیستان و بلوچستان هیئت‌هایی اعزام شدند، پیگیری‌ها انجام شده است، این اقدامات تروریستی کور همچون گذشته وجود دارد و با تمام توان در حال پیگیری هستیم.

مومنی درباره انتخاب استانداران نیز گفت: در گام اول استانداران موجود ارزیابی شدند و تعدادی می‌توانند بر اساس شاخص‌ها ابقا شوند و ظرف دو سه هفته آینده باقی استانداران نیز معرفی خواهند شد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد