گوناگون

هزینه های میلیونی مستاجران رایگان شد

هزینه های میلیونی مستاجران رایگان شد

بنا بر اعلام کارشناس مسکن تمامی هزینه‌های مستاجران از طریق سامانه خودنویس رایگان شده است.

به گزارش پارسینه، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:  صادقی کارشناس مسکن با بیان اینکه در حال حاضر همزمان با اتمام فصل نقل و انتقال ما شاهد کاهش میزان معاملات مسکن به ویژه در بخش اجاره هستیم گفت: در این ایام با توجه به کمبود عرضه مسکن بسیاری از مالکان به دنبال افزایش نرخ‌های اجاره خود هستند که می‌توان از طریق سامانه خودنویس این نرخ‌ها را کنترل کرد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها طی یک سال گذشته حاکی از آن بوده است که بسیاری از قرارداد‌های مسکن شفاف انجام شده و بخش زیادی از مشکلاتی که پیش از این بدون سامانه خودنویس برای مستاجران ایجاد شده بود برطرف شده است.

کارشناس مسکن اظهار کرد: از خرداد ماه سال گذشته بخش زیادی از انحصار‌های که در بازار مسکن ایجاد شده بود برطرف شده و ما شاهد رونق در قرارداد‌های مسکن هستیم و میزان قرارداد‌های اجاره مسکن به بیش از ۳میلیون فقره رسیده است.

صادقی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بسیاری از مستاجران هزینه‌های میلیونی برای ثبت قرارداد و دریافت کد رهگیری پرداخت می‌کردند گفت: خوشبختانه با راه اندازی سامانه خودنویس این هزینه‌ها به صفر رسیده است.

او با اشاره به اینکه همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس بازار خرید وفروش مسکن هم به سمت رونق در حرکت است گفت: در حال حاضر با اجرای این سامانه روند ثبت قرارداد‌ها صعودی شده و آمار‌ها حاکی از آن است که تعداد این قرارداد‌های خرید وفروش مسکن به بیش از یک میلیون فقره رسیده است.

وی اظهار کرد: تمامی معاملات مسکن در سامانه خودنویس شفاف شده و در حال حاضر مستاجران دیگری نیاری ندارند که برای دریافت کد رهگیری و همچنین بارگذاری آن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن هزینه‌ای پرداخت کنندبنابراین دریافت ودیعه مسکن از طریق این سامانه خودنویس رایگان شده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد