گوناگون

حمله سنگین حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل

حمله سنگین حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل

حزب‌الله لبنان پس از فراری دادن جنگنده‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور، شهرک‌ها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را آماج حملات موشکی خود قرار داد.

به گزارش پارسینه به نقل از دفاع‌پرس، نیرو‌های حزب‌الله لبنان تأکید کردند که در راستای حمایت از ملت فلسطین و دفاع از لبنان و ملت این کشور، یگان پدافندی این جنبش، با دو جنگنده رژیم صهیونیستی مقابله کرده است. این جنگنده‌ها از سوی دریا به سمت «عدلون» حرکت کرده بودند که نیرو‌های حزب‌الله با پدافند خود آنان را مجبور به ترک حریم هوایی لبنان کردند.

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌های رسمی تأکید کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و مردم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش این رژیم در پایگاه «دادو» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب‌الله همچنین گفت که در حمله بعدی خود، مقر لشکر شمالی، پایگاه نیرو‌های ذخیره لشکر الجلیل و انبار‌های لوجستیک «عمیعاد» را با چندین موشک هدف قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که شهرک اسرائیلی «احیهود» را با ۵۰ موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله ساعتی پیش نیز با ده‌ها راکت و موشک، شماری از مراکز نظامی اسرائیل در حیفا را هدف قرار داد و صدای آژیر هشدار در ده‌ها شهرک اشغالی به صدا در‌آمد.

حزب‌الله تنها در یک نوبت، ۳۰ راکت به‌سوی عکا و خلیج حیفا شلیک کرد تا جایی که رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در شهرک‌های شمالی و جولان خواست که در مکان‌هایی نزدیک به پناهگاه بمانند.

حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با چندین موشک، مجتمع‌های صنعتی نظامی شرکت رافائل در منطقه زوولون در شمال شهر حیفا را هدف قرار داده است.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین از رهگیری ۱۰ راکت در عکا و به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در عکا، منطقه صنعتی و اطراف آن در الجلیل و شنیده‌شدن صدای انفجار‌های پیاپی در شهر اشغالی عکا خبر دادند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد