گوناگون

انصارالله یمن:توحش صهیونیست‌ها ناشی از شکست آنها مقابل مقاومت است

انصارالله یمن:توحش صهیونیست‌ها ناشی از شکست آنها مقابل مقاومت است

جنبش انصارالله یمن با محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر به لبنان، اعلام کرد که این توحش صهیونیست‌ها ناشی از شکست نظامی آنها مقابل مقاومت بوده و هیچ چیز نمی‌تواند اراده حزب‌الله و کل محور مقاومت در حمایت از فلسطین را بشکند.

به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حملات وحشیانه دیروز رژیم صهیونیستی به لبنان که نزدیک به 500 شهید بر جای گذاشت، اعلام کرد: تداوم کشتارهای خونین توسط دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در لبنان را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم.

در بیانیه انصارالله آمده است: جنایات جنگی نسل کشی و حملات وحشیانه ارتش اشغالگر، نمی‌تواند اراده مقاومت را در میان مردم لبنان بشکند. تجاوزات دشمن صهیونیستی هرگز حزب الله و کل مقاومت اسلامی در لبنان را از ادامه حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق آنها باز نمی‌دارد.

این جنبش افزود: رژیم اشغالگر با حمایت و چراغ سبز آمریکا به نقض حاکمیت و ثبات لبنان ادامه می‌دهد. این توحش و استکبار صهیونیستی بیانگر شکست واقعی آن در تقابل نظامی با رزمندگان مقاومت است.

انصارالله تصریح کرد: این استکبار صهیونیستی همچنین میزان موفقیت حملات اخیر حزب الله در رسیدن به عمق فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن مواضع حساس صهیونیست‌ها در حیفا و فراتر از حیفا را تایید می‌کند.

جنبش انصارالله یمن در ادامه، شهادت صدها تن از شهروندان لبنانی در حمله وحشیانه دشمن اشغالگر را به خانواده‌ها و بستگان شهدا و همچنین ملت لبنان تسلیت گفته و بر همبستگی با دولت، ملت و مقاومت این کشور تاکید کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله ادامه داد: ما بر آمادگی مردم یمن و نیروهای مسلح آن برای ادامه حمایت از فلسطین در موضع وحدت میادین و در چهارچوب مسئولیت دینی و انسانی تاکید می‌کنیم. خون همه ما یکی، زخم‌هایمان یکی، دشمنمان یکی و سرنوشتمان هم یکی است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مقاومت گزینه‌ای بی‌بدیل برای ادامه این نبرد شرافتمندانه ضد دشمن صهیونیستی است و هر اندازه فداکاری نیاز باشد، در این راه انجام می‌دهیم.

وزارت بهداشت لبنان شب گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوزات جنایتکارانه رژیم اشغالگر به این کشور در روز گذشته خبر داد.

بر اساس این گزارش، تاکنون در این حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی 492 نفر به شهادت رسیده و 1645 تن هم زخمی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنان به حملات وحشیانه خود به مناطق مختلف جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

این در حالی است که حزب الله بلافاصله حملات تلافی جویانه خود را در پاسخ به این جنایت شنیع دشمن آغاز کرد.

حزب‌الله سحرگاه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در دفاع از لبنان و مردم آن، در روز سه شنبه 24/9/2024 پایگاه عاموس (پایگاه اصلی حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی منطقه شمال) را با مجموعه‌ای از موشک فادی 1 هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگر خود اعلام کرد که کارخانه مواد منفجره را در منطقه «ذخرون» واقع در عمق 60 کیلومتری فلسطین اشغالی با موشک فادی 2 هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین بامداد امروز اعلام کرد که فرودگاه نظامی «مجدو» در غرب العفوله واقع در شمال فلسطین اشغالی را برای سومین بار متوالی هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

پایگاه نظامی «رامات» نیز با موشک فادی 2 هدف بامدادی مقاومت لبنان قرار گرفت.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد